[linux] DivX Video ?

Jardo jardo na e-zones.sk
Pondělí Listopad 17 17:39:37 CET 2003

Zdrawim vsetkych !

Este mam jeden problemik :
Nakolko sa plne pokusam prejst na linux, stale ma brzdi jedna vec, chcel by som enkodovat DVD na linuxe do DivX aspon 5.0.
Chcel by som vediet,aky vhodny softik pod grafiku na to pouzit, pripadne aj s postupom ako na to. Zlozity software nevadi,
na Windows som pouzival FlaskMPEG a NanDUB. Moje poziadavky su, aby software vedel spravit velmi kvalitne video,
povodne titulky vo filme, nie do externeho suboru (aj ked uvitam aj taku moznost) a moznost vkladat do filmu vlastny zvuk,
nakolko si chcem zvuk sam komprimovat cez Lame. Takze este pripadne nejaku utilitku na extrakciu AC3 z DVD a
potom nasledne odkomprimovanie AC3 do wav.

Dakujem velmi pekne