[linux] DivX Video ?

miro bman2 na host.sk
Pondělí Listopad 17 18:08:52 CET 2003

Hello Jardo,

 dokonaly soft na to je "transcode":
 http://www.theorie.physik.uni-goettingen.de/~ostreich/transcode/

 a GUI nan zas DVD::RIP:
 http://www.exit1.org/dvdrip/

 poziadavky:
 - velmi kvalitne video: najlepsie XviD a zapnut si B-frames, napr.
 cez toto http://zebra.fh-weingarten.de/~transcode/xvid4conf/screenshot.jpg
 na nete su nejake howto, ako to optimalne nastavit.
 - divx pod linuxom podporuje len zakladne veci, bez B-framov, qpel a
 tak. radsej XviD.

 - titulky sa daju myslim aj do filmu renderovat, daju sa aj do extra
 suboru spakovat do rar (mplayer to prehra), alebo sa daju cez OCR
 rozoznat.

 - zvuk: zvuk to koduje priamo do mp3 cez lame, alebo moze rovno aj
 ac3, pritom mozes jeden stream nechat ac3 druhy mp3 (en+cz).

 take finty, ako automaticke rozdelenie na CD (napr. po 700MB)
 povazujem za samozrejmost, automaticky crop a tak.

 kazdopadne sa s tym nejaky biedny flask nemoze porovnavat, pod win.
 nie je nic tak komplexne.

 este mozes pouzit mplayer(mencoder) s GUI, ale je to podstatne
 biednejsie :)

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk