[linux] DivX Video ?

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Pondělí Listopad 17 18:39:15 CET 2003

Nazdar Jardo,

Frontend su napr. acidrip, kmencoder, dvd::rip (ten mi prijde najsolidnejsi).
Pre DVD::RIP potrebujes transcode.

..ale s titulkami to nieje ruzove ani natvrdo do filmu a do suboru som uz nemal nervy ;I mne z tych vsetkych funguje (sa tvrai pouzitelne) len dvd::rip, ale funkcne vysledky mi dava len jaksi xvid2 (to by mal byt 0.9.x ale tam nejde nic nastavit), skusal som mpeg2 ale pod win to nebolo prehravatelne a na DVD [rehravaci mi to ukazalo len zelenu obrazovku ;I tak fakt neviem... ;( ci je linux na toto vhodny...

pod win mam osvdcenu kombinaciu smart ripper, dvd2avi, vfapi, VDmod, SubRip 1.081. a myslim ze pri nej aj zostanem, aj napriek vsetkym clankom ktore pisu o 'vyhodach' ripovania pod linuxom...

...napr. mne viac nez polovicu dvd sa pod linuxom ani len nepodarilo stiahnut na disk, nie to este pokracovat dalej...

ale rad si necham tiez poradit... prepacte za ten text, len ma hneva ze si precitam x clankov kde sa pise o tom ake je to na linuxe s encodovanim super a potom zistim ze to je presne naopak ;(
sprava z: 17. novembra 2003, 17:39:37

--
DuRo/piXie