[linux] DivX Video ?

miro bman2 na host.sk
Pondělí Listopad 17 20:29:51 CET 2003

Hello Juraj,

 no su dve verzie xvidu, klasicka stabilna je 0.94, nie su tam take
 finty ako qpel,gmc,brafmes, takze je to dost slabe, podobne ako divx
 pre linux :)

 no a potom je devel verzia kde su tieto veci vsetky implementovane.
 vola sa to ze, Dev-API-4. malo by sa to dat stiahnut z CVSka.

 aj transocde ma 2moduly. jeden xvid.so na klasicky stary stabilny
 xvid a potom xvidcsv.so, no a to je to co treba (divx4).

 ten soft na nastavenie len v podstate edituje xvidcsv.cfg co je
 nejaky konfigurak v transcode. som to skusal dakedy davno rucne
 editovat, ale bez vacsieho uspechu.

 a mimochodom na dev-api-4 su zalozene aj windowsacke buildy xvid
 kodekov (nic,koepi)...

 inac nevidel som este ziaden piratsky divx dvdrip, vsetko je to xvid.
 a piratom je jedno co pouzivaju, je im jedno ze xvid je free :)))
 takze asi daco na tom bude (kvalita xvid)

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk