[linux] upgrade mdk9.1 -> mdk9.2

miro bman2 na host.sk
Úterý Listopad 18 20:36:06 CET 2003

Zdravim,

  mam na serveri mandrake 9.1, a chcel by som prejst na mdk9.2.
  vzhladom k tomu, ze mam uz na 9.1 dost veci porobenych a nastavenych
  nechcel by som o ne prist a nastavovat to cele od znova.

  preto sa pytam ako sa mdk9.2 sprava pri upgrade z 9.1

  hlavne co sa tyka tohoto:

  - su konfiguraky zachovane v plnej miere? (napr. rpm-ko dost casto
  uklada starie konfigy ako subor.cfg.rpmsave)

  - par rpmiek mam napr. doinstalovanych, nie priamo urcenych na mdk.
  (napr iptables sa divne sprava pri jadre 2.4.22, iptables z redhatu
  to vyriesilo)

  - no a par programov je kompilovanych u mna, ale v tom asi problem
  nebude.

  skratka ide mi o to, aby to po upgrade fungovalo s minimom
  potrebnych zasahov a aby v tom nebol bordel, ako ked sa upgraduje
  win :)))

--
Best regards,
 miro                          mailto:bman2 na host.sk