[linux] Linux na laptope

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Středa Listopad 19 11:15:23 CET 2003

On Wed, Nov 19, 2003 at 10:57:57AM +0100, REMENEC Juraj wrote:

> Zdravim.
> Pred nedavnom som sa stal majitelom notebooku TOSHIBA Satellite A10-103 na
> ktorom som mal aj predinstalovany OS WIN XP. Chcel by som si k nemu
> doinstalovat aj novu FEDORU (pokracovatel RedHatu), ale mam nasledovny
> problem. Vsimol som si, ze pod XPckom mam program, pomocou ktoreho mozem
> prepinat rozne sposoby sa spravania pocitaca - konkretne:
> - jas monitoru
> - vykon CPU
> - pouzitie ventilatora pri chladeni CPU
> - cas prevadzky monitora a diskov
> - a seliake serepeticky na setrenie energie.

> [...]
Hibernacia je stale este experimentalna ficurka, niekomu to ide, niekomu
nie. Okrem toho existuju dve implementacie, lebo dvaja vyvojari maju
rozdielne nazory.

Vela veci co si vyssie spominal sa robia pomocou ACPI, ktoreho podpora
je lepsia v 2.6 jadrach (aj ked posledne 2.4.22 to uz celkom dohana).

Na nastavovanie vykonu procesoru treba bud 2.6 jadro, alebo opatchovat
2.4.

Kedze ale nemam notebook, tak velmi skusenostami nepomozem.

Maj sa.

Peter

--
 Peter Samek