[linux] raid, lvm

ondrej na kmit.sk ondrej na kmit.sk
Středa Listopad 19 15:55:15 CET 2003

> Az tak by som to nehodnotil. libata je aj pre posledne 2.4 kernely (ako
> patch).

patche su problem, mdk, rh ma svoj strom a zohnat patch ktory tam pojde je
celkom problem.

> Vacsina on-board RAID-ov (Promise, Highpoint,...) nie su skutocne hw RAID-y.
> Ved aj pri konfiguracii kernelu ich spominaju ako "software RAID". Ten
> ovladac robi to iste ako standardny linuxovy software raid (ku ktoremu
> mas myslim lepsie userspace utility).

Je vobec niekde info co tu skutocne robi? Ale hw implementacia by mala byt len
predsa lepsia, nie? sw da poziadavku na zapis a hw to uz poriesi, alebo je to v
pripade on-board raidov inac?

> P.S. Nie je mi celkom jasne to s tym swapom, to si menil za pouzivania
> tu velkost?

Nie, swapoff mi pomohol :)