[linux] konfiguracia tripwire - riesenie

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Čtvrtek Listopad 20 22:58:36 CET 2003

Ahojte,

Mozno si spominate na moj problem zo septembra. Dakujem vsetkym ktori
sa mi snazili pomoct. Ale kedze som tripwire nijak neprinutil, aby sam
upravil subor /etc/tripwire/twpol.txt - teda zakomentoval tie subory
ktore nainstalovane nemam a odkomentoval tie ktore nainstalovane mam,
a kedze sa mi to nechcelo robit rucne (hlavne nie viac krat), tak som
si na to napisal skriptik, ktory si mozete stiahnut z

http://www.tofu2.szm.sk/linux/pub/tripupdpol.perl.gz

Skirptik prejde vsetky riadky twpol.txt a ak sa subor/adresar v danom
riadku nachadza vo filesysteme, tak ho odkomentuje(alebo necha tak ak
nebol zakomentovany) a ak sa nenachadza, tak vlozi pred cestu #, teda
ho zakomentuje. Povodny subor twpol.txt je premenovany a novy subor
sa ulozi to twpol.txt

Ovladanie je jednoduche, ako parametre sluzia cesta a nazov suboru
twpol.txt a jeho zaloha. Bez parametrov sa pouziju hodnoty ktore su
uvedene v nasledujucom priklade:

./tripupdpol.perl /etc/tripwire/twpol.txt /etc/tripwire/twpol.txt.old

Mali by ste ho spustat s pravami roota.

Do skriptenia,

Janci alias Tofu

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk