[linux] rozdelenie avi

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Pátek Listopad 21 08:08:10 CET 2003

Mam obavy, ze Virtualdub ho pri AVI vacsom ako 4GB posle do haja ...
Kino neviem.

Skusim strelit odboku :
Ja by som to surovo skusil rozdelit na viac mensich blokov (kazdy max.
4GB, radsej trochu menej - v Linuxe je na to priamo prikaz) a tieto
potom osetrit najprv pomocou nejakeho AVI fixatora (poznam len vo Win -
vola sa to DivFix, alebo tak nejako). Tie kusky by som potom prehnal
napr. cez VirtualDub. Ale je to len strelba odboku - ako pokus.

Beno

http://platon.sk
   `\|  Nech operacia X na mnozine G tvori grupu, potom plati...  rundu!
    '`