[linux] Problemy so spojenim

Peter Marko marko na limba.sk
Pátek Listopad 21 17:08:11 CET 2003

ahojte
potreboval by som poradit s jednym pre mna nevysvetlitelnym javom
mam mdk 9.1 (jadro 2.4.21 so zopar patchmi), iptables 1.2.8, iproute2
2.4.7
3 linky do inetu - jedna vyhradena na mail (L1), druha na pripajanie sa
pracovnikov z domu (L2), tretia na zvysok prevadzky (L3)
v poslednej dobe mi hlasia, ze je problem sa cez L2 dostat na niektore
sluzby (na masine (w2k) vo vnutri siete) pricom zvysne sluzby idu, ale
pri pouziti pripojenia cez L1 to ide bez problemov (L1 je pre tento ucel
takisto otvorena - backup)
ked resetnem modem alebo interaface L2 linky tak to zase asi 5 minut ide
bez problemov a potom to vraj zas nejde
doteraz neboli ziadne problemy a ani neboli robene zasahy do systemu
chcem uplne vylucit, ze chyba je na linuxe - ale kedze pomaha aj reset
modemu (adsl router) predpokladam, ze to mozem vylucit
neviete v com moze byt problem?
peter