[linux] debian problemy

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Neděle Listopad 23 14:29:10 CET 2003

Dobry den.

Na uvod pre istotu upozornim, ze tento mail sa tyka ineho stroja/systemu ako
spominam v prispevku '(long) debian instalacia'.

Velmi ma trapia tieto dva problemy:

1.
Vobec sa nedokazem prihlasit pomocou kdm.
Zadam prihlasovacie meno, heslo, preblikne cierna obrazovka a kdm sa znovu
spusti ako keby som prave skoncil session.
Vobec neviem v com moze byt chyba, preto prosim aspon odporucania, v com moze
byt problem. (Na co by som sa mal pozriet, pripadne ake info by som mal este
poslat do konfery. nejaky konfigurak, alebo log)

2.
'Blbne' mi mys. Vyzera to hlupo, napisat sem 'blbne', ale neviem ako to mam
popisat. Co to zhruba vyvadza: kurzor skace na 'nahodne' miesta. (v polovici
pripadov je to lavy dolny roh obrazovky, inokedy je to 'hocikde'), 'klika to'
aj ked ja neklikam.
Pokial mysou nehybem, nic sa nedeje. Robi to len ked mysou hybem.
Kazdy si snad dokaze predstavit aka je zabava pracovat s niecim takym...

tu je prislusny kusok zo suboru /etc/X11/XF86Config-4

Section "InputDevice"

Identifier "Mouse1"

        Option "Protocol" "IMPS/2"
        Option "Device" "/dev/psaux"
        Driver "mouse"
        Option "Emulate3Buttons"
        Option "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

za kazdu radu vopred velmi pekne dakujem
.t..