[linux] debian problemy

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Pondělí Listopad 24 08:59:00 CET 2003

--- Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:
> obrazovka a kdm sa znovu
presne toto mi robilo, ked som spravil upgrade na
unstable a robilo mi to iba pre kde, gnome sa dalo
spustit. cize som to mal cele rozhasene a kedze nie
som guru, tak som reinstaloval :(

> 'blbne', ale neviem ako to mam
> 'nahodne' miesta. (v polovici
> je to 'hocikde'), 'klika to'
Stiahni si Knoppix, nabootuj ho a ak bude mys fungovat
dobre, tak sa pozri do jeho vygenerovaneho
konfiguraku. Ja som tento postup pouzil uz viackrat a
vzdy s uspechom. Knoppix rules :)))