[linux] video a notebook

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Pondělí Listopad 24 10:49:59 CET 2003

Zdravim, mam Dell Latitude volakolko, 450 MHz, 128 MB.
Mal som na nom w2k a v pohode som tam prehraval avi na
fullscreen a pripajal vystup na TV.
Teraz som nainstaloval Debian, je to woody s upgrade
KDE na 3.1. Ked spustim MPlayer, tak kym nie je
fulscreen, slape v pohode, akonahle prepnem na fs, tak
obraz je straaaaaaasne pomaly, hned mi vypise, ze
system is too slow. Bootol som knoppix, pod nim som
prekompiloval mplayer, spustil a vo fs je vysledok
lepsi, ale postupne sa zacinaju zvuk a obraz
rozchadzat, obraz je pomalsi a tiez vypise, ze too
slow. Ako vystup pouzivam x11. Ked pouzijem dga, tak
fullscreen je ok, ale ten zas nemoze ist na TV +
vyzaduje roota. Neviem, ci a ako skusat fbdev pripadne
xv, nevyznam sa v tom.
Ako som vravel, an windowsoch to ficalo v pohode, rad
by som to mal aj na Linuxe.
Vie niekto poradit/pomoct ?
Vdaka

=====