[linux] video a notebook

Pondělí Listopad 24 11:08:56 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 01:49:59AM -0800, Marian Gasparovic wrote:
> Zdravim, mam Dell Latitude volakolko, 450 MHz, 128 MB.
> Mal som na nom w2k a v pohode som tam prehraval avi na
> fullscreen a pripajal vystup na TV.
> Teraz som nainstaloval Debian, je to woody s upgrade
> KDE na 3.1. Ked spustim MPlayer, tak kym nie je
> fulscreen, slape v pohode, akonahle prepnem na fs, tak
> obraz je straaaaaaasne pomaly, hned mi vypise, ze
> system is too slow. Bootol som knoppix, pod nim som
> prekompiloval mplayer, spustil a vo fs je vysledok
> lepsi, ale postupne sa zacinaju zvuk a obraz
> rozchadzat, obraz je pomalsi a tiez vypise, ze too
> [...]

Mam pocit ze -vo x11 nevie ist fullscreen, teda ak tym nemyslite maly
obrazok v strede a cierne okolie. mohlo by vam pomoct -vo sdl, alebo -vo
xv. Neviem, ci ste si mplayer sam kompiloval, alebo stiahol
predkompilovany balicek. Moznosti vystupu zistite mplayer -vo help. Ak
tam nemate ani jednu (sdl, alebo xv), tak bude nutna rekompilacia.

Na mojom NB (Celeron 400MHz, 320MB RAM), to stiha, len obcas sekne, mam
zapnuty framedrop, aby sa mi zvuk nerozchadzal.

Nemam ho teraz zapnuty a tak neviem, ci pouzivam sdl, alebo xv. Na
stolnom pouzivam sdl, ale to je Duron 1.2GHz, takze to moc nezavazi.