[linux] debian problemy

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 24 13:23:33 CET 2003

Monday, November 24, 2003, 8:59:00 AM, you wrote:

--snip--

MG> Stiahni si Knoppix, nabootuj ho a ak bude mys fungovat
MG> dobre, tak sa pozri do jeho vygenerovaneho
MG> konfiguraku. Ja som tento postup pouzil uz viackrat a
MG> vzdy s uspechom. Knoppix rules :)))

Fantomas, mal by si zalozit aj sutaz 'najvacsi overkill mesiaca'.
Ja nominujem tie styri riadky hore :)

Ak sa ti nechce stahovat Knoppix, mozes proste vyskusat vsetky
protokoly (namiesto IMPS2) a s jednym to pojde, pripadne sem
napis aka to je presne mys a niekto ti mozno poradi.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm