[linux] debian problemy

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Pondělí Listopad 24 23:19:58 CET 2003

On Monday 24 November 2003 06:11, Peter Mann wrote:

> skus ukoncit kdm a potom ako obycajny user spust startx (a pozri logy)
takto vlastne teraz chodim do X, nakolko cez kdm nejde :-)
cize X samotne su v pohode.
problem je v kdm.
v logoch som nasiel kamen urazu. chyba subor "/etc/X11/Xsessions"
na ktory sa odkazuje "/etc/kde3/kdm/Xsessions"

hm, lenze ja neviem, kde ho mam splasit.
(pokus windowsackeho charakteru - cize kopia toho suboru z MDK - nepomohol)

ehmm.
teraz ako to pisem, som skusil ci nepomoze RTFM
man Xsessions

takze sa idem pustiti do citania. ale zbezny pohlad mi povedal ze to pre mna
bude spanielska dedina...

> pravdepodobne je zle nastavena - skus zmenit protokol

uz neblbne ;-)
protokol bol dobry (nemenil som ho)
dopisal som nejake riadky z knoppixoveho konfiguraku ;-)
v knoppixovom konfiguraku je nastaveny protokol "auto", a mne to vypisalo ze
nemoze zistit typ mysacieho protokolu. (akoto ze knoppixove X vedia?) tak som
tam dal IMPS/2 ako bolo aj predtym.
chyba bola teda niekde "okolo". nejake ine options.
co konkretne to bolo uz (zial) nezistim, pac povodny subor som priebezne
prepisoval... :-(