[linux] mail klient

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Úterý Listopad 25 11:16:43 CET 2003

Zdravim,
zase raz sa ozyva BFU, ktory si trufa na Linux desktop
na Debiane a pritom na problemy s mysou odporuca
Knoppix :)
K veci - chcel by som mat aj funkcneho mail klienta vo
firemnej windows sieti, ano server je MS Exchange a na
nom mozem pouzit iba IMAP, POP3 z nejakeho dovodu
nepovolia. Mozete mi please poradit grafickeho
klienta, ktory moze maily stiahnut s tym, ze na servri
zostanu, ak v nom maily pomazem, tak to dokaze
zosynchronizovat so servrom (chcem mat totiz maily
offline aj na notebooku, online na MS WXP
prac.stanici) ? A uplne genialne by bolo, keby vedel
citat .pst, do ktoreho si robim archiv cez MS Outlook.
Vdaka

=====