[linux] mail klient

Úterý Listopad 25 12:09:43 CET 2003

On 25.11 12:05, Lubomir Host wrote:

>     Lokalne kopie si spravis ak das ulozit mail (prikaz 's').

's' je sejvnutie, nemusi vobec ist do lokalneho suboru, ja s oblubou
sejvujem do imap mailboxov. A problem je ten ze taka sprava sa oznaci v
povodnom mailboxe ako zmazana (co sa da zrusit) - skratka to nie je
zziadny ekvvialent lokalnej kopie mailboxu.

>     Automaticky sa to nedeje.

ale zislo by sa :)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...