[linux] (long) debian instalacia

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Listopad 25 14:06:30 CET 2003

On Sun, Nov 23, 2003 at 02:14:50PM +0100, Tomas Zatko wrote:
> Dobry den.
>
> Pokusam sa instalovat asi pol roka stareho unsable debiana a ako clovek,
> ktory ma skusenosti iba s ditribuciami ako Mandrake (resp. RedHat) sa citim
> ako Alenka v risi divov.
> (Mam iba dial-up, novsieho debiana nemam, ani nemam moc odkial stiahnut...
> Tohoto som si napalil v lete.. tymto zdravim Milana Plzika :)
Dakujem za pozdrav:)
Ta instalacia Debianu je cela tak trochu divnejsia - aby som upresnil, je
to unstable debian tahany z tusim fsn.hu.
Tiez nie som debian guru, ale v tom instalatore (kedze je to stiahnuty
weekly snapshot) su tusim nejake nezrovnalosti - napr. nejake balicky su
konfliktne s nejakymi inymi - ziarivy priklad su balicky instalatora
*udeb, ktore narobia dost problemov, kym sa spravi upgrade na normalne
baliky. Cize v prvom rade by bolo treba dat prec tie udeb veci -upgrade na
obycajne baliky by mohol pomoct.

	Milan Plzik