[linux] (long) debian instalacia

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Listopad 26 09:47:36 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 09:42:15AM +0100, Stefan Valastan wrote:
> No tak unstable instalacia debiana je v stave broken uz asi od marca a
> com som cital na nete tak este nejaku dobu bude. (Napalil som si 2krat
> bootovacie CD, lebo som si myslel ze je vadne CD a az potom som  sa
> pozrel  na net:-(.

unstable znamena naozaj unstable ;-))

> Doporuceny postup je instalacia woody-ho a potom do apt-get  source
> listu dat  unstable zdroj a updateovat  a  najlepsie  kazdy vecer:-)
> Inac ako to tu pisaly ak nemas dobre spojenie na net tak unstable ani
> neskusaj.

skusajte, prosim, nove pripravovane sarge cd s debian-installer-om,
prekladam to do slovenciny, takze pripadne by ste mohli pomoct

pri instalacii sa da zvolit bud instalacia sarge alebo sid, uz cca pol
roka mi to funguje, ale treba mat pristup na inet
(momentalne je people.debian.org nedostupny - tam su <200M iso imidze)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE