blbne mys (Re: [linux] debian problemy)

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Úterý Listopad 25 20:26:28 CET 2003

> uz neblbne ;-)
> protokol bol dobry (nemenil som ho)
> dopisal som nejake riadky z knoppixoveho konfiguraku ;-)
> v knoppixovom konfiguraku je nastaveny protokol "auto", a mne to vypisalo
> ze nemoze zistit typ mysacieho protokolu. (akoto ze knoppixove X vedia?)
> tak som tam dal IMPS/2 ako bolo aj predtym.
> chyba bola teda niekde "okolo". nejake ine options.
> co konkretne to bolo uz (zial) nezistim, pac povodny subor som priebezne
> prepisoval... :-(

Eh, blbne stale ;-/
Niekedy sa to prejavuje a niekedy nie.
V knoppixe beha bez problemov, v mandraku behala tiez v poriadku.  Mohol by
byt problem v mysi samotnej? Je to nejaky predrazeny PS/2 odpad, co som
kedysi  narychlo kupil, ked seriovy port zabral modem. Koliecko vobec
nepouzivam, nakolko je uplne blbe (posuvam hore a na obrazovke to skace hore,
dolu. overene v roznych distrach liuxu, vo win98 aj winXP). Tak ma napadlo,
ci to nemoze byt nejaky slonopras na plnej ciare... Mozno to vyzera divne,
ale koho by napadlo ze na nejakych LG napalovackach flush_cache prepise
firmware... :-)

posielam prislusny kus X konfiguraku:
Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse1"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "IMPS/2"
        Option      "ZAxisMapping"          "4 5"
        Option      "Device" "/dev/psaux"
        Option      "Emulate3Buttons" "true"
        Option      "Emulate3Timeout" "70"
        Option      "SendCoreEvents"  "true"