[linux] (long) debian instalacia - IP MASKARADA

Remenec Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Středa Listopad 26 17:04:01 CET 2003

Takze schema:

| PC 1 (eth0) | -----> |PC2 (eth0) > (ppp0) |----->>>...

Na PC2 spustit:
modprobe iptable_nat
iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE
echo 1 >/proc/sys/net/ipv4/ip_forward

WARNING: Pre aplikovanim prikazov, musi na PC2 uz bezat rozhranie ppp0.

S pozdravom
	Remenec Juraj

Dňa Po 24. November 2003 23:08 Tomas Zatko napísal: