[linux] bash

Matej Holly h.matej na krs.sk
Středa Listopad 26 19:09:56 CET 2003

Neviem ako to urobit v C-cku ani BASH-i, ale takto sa to robi v pythone
za predpokladu, ze som spravne pochopil co potrebujes dosiahnut.

1. Za predpokladu, ze riadky v subore su vo formate x|y|z a ty chces z
kazdeho riadku strednu polozku:

#!/usr/bin/env python
import string
file = open("nazov_suboru","r")
for riadok in file:
    premenna=string.split(riadok,"|")[1]
file.close()

2. Za predpokladu, ze chces cely obsah riadkov:

#!/usr/bin/env python
import string
file = open("nazov_suboru.txt","r")
for riadok in file: