[linux] Mail filter POP3 uz na strane servera.

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 27 09:24:06 CET 2003

Postu si stahujem cez klasicky modem (2-3 krat /tyzden).
Hladam GPL program/script, ktory dokaze filtrovat e-maily uz na strane
servera, aby som nemusel zbytocne cez dialup stahovat spam+nechcene
spravy.
Samotny "mailfilter" mi nestaci (pracuje len na zaklade regexp +
jednoducha verzia mazania duplikatov), potrebujem nieco zlozitejsie.
Konkretne: Kazdy pracovny den mi chodi mail s rovnakym subject. Obsahuje
velky attachment. Potrebujem stiahnut iba jeho poslednu verziu.  Ak
tyzden nic nestahujem, mam ich tam 5.

Takze ten nastroj by mal okrem regexp obsahovat asi aj podmienky.

Nejaky tip?
Ak poznate nieco, co je zlozite na konfiguraciu, nevadi. Programovat
viem :-)

    Vojto