[linux] Mail filter POP3 uz na strane servera.

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 27 15:27:34 CET 2003

Dna Thu, Nov 27, 2003, Matus UHLAR - fantomas napisal:

> na serveri spamassassin/procmail a roztriedovat postu do rozlicnych
> folderov.
> pop3 vsak moze pristupit iba k mailboxu, na stahovanie oddelenych mailov
> bude treba asi IMAP

Problem je v tom, ze mailbox je u ISP a ten mi samorejme nedovoli take
srandy ako spamassassin/procmail. Nepytal som sa, ale boli by blazni,
keby povolili. :-)

Cez ten filter by som nechcenu postu rovno mazal. Pozriem hlavicku,
porovnam s rules, vymazem. Zvysok stiahnem cely.

Ako naschval som po niekolkych dnoch prave nasiel poppy. Sice console
based, ale aspon nieco. BTW: #!/usr/bin/perl :-)

> toto obavam sa ziadny z existujucich filtrov nema, To by uz chcelo nieco
> ineligentnejsie...

> perl?

asi tak. :-(
Hladal som sice nieco, co uz nebudem musiet programovat/ladit...

  Vojto