[linux] Nahravanie videa cez mencoder a jeho sucasne prehravanie

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Listopad 27 19:36:59 CET 2003

> mencoder ... -o -|skopiruj_do_suboru_a_posi_na_std_vystup | mplayer -
>
> Ale...
> 1. mencoder nevie posielat data na standartny vystup, iba do suboru
> 2. program skopiruj_do_suboru_a_posi_na_std_vystup nemam :-) neviete
> niekto ci take nieco je?
>
> No a teda este k 1. bodu, napadlo ma ze v linuxe su aj nejake subory typu
> PIPE, len neviem ci je to to chcem a ako sa s tym robi, nepomohol ani
> manual (teda ziaden som k tomu nenasiel)
>
> Dakujem za rady a nakopnutia spravnym smerom :-)
netreba to vobec posielat cez "pajpu", jednoducho treba
menocoderovat do output.avi a normalne z toho isteho
suboru prehravat. funguje to pekne. pouzivam to ked
menim velkost velkeho video suboru a zaroven sa obcas
mrknem ci je kvalita videa v poriadku :)
toz... linux :)