[linux] Nahravanie videa cez mencoder a jeho sucasne prehravanie

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Listopad 28 08:04:06 CET 2003

On Thu, Nov 27, 2003 at 07:36:59PM +0100, Aben Siatris wrote:

> netreba to vobec posielat cez "pajpu", jednoducho treba
> menocoderovat do output.avi a normalne z toho isteho
> suboru prehravat. funguje to pekne. pouzivam to ked
> menim velkost velkeho video suboru a zaroven sa obcas
> mrknem ci je kvalita videa v poriadku :)
> toz... linux :)

Nuz mne to s mplayer1.0pre2 neslo. Nahravanie bolo vpohode, ale pri
prehravani mi to sice subor prehra, ale iba tu cast, ktora bola nahrana
pri spusteni mplayera. Akosi si zisti, aky velky je subor a prehra
len tu cast, ktora bola nahrata pri spusteni.

Skusal som vypnut cache, indexovanie, ... nic nepomahalo. Pomohlo mi jedine
toto:

  cat subor.avi | mplayer -

Pri nahravani som ziadnu pipu nepouzival.

		SAL