[linux] OT: www.vszp.sk iba pre Internet Explorer

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Listopad 29 11:50:28 CET 2003

a nedalo by sa im poslat nejaky mail od komunity ze
nech podporuju aj ostatne browsre ? ved to neni tazke
spravit na zaciatku stranku ktora ak najde ie
presmeruje na tuto a ak nie tak sa pojde na stranku
kde bude <a href...> a spol. fakt ze je to
amaterizmus.

a to este nehovorim ze co to spravi ked tam pride
clovek zrakovo postihnuty ktory ma natvrdo v browseri
velke fonty a vypnute obrazky a oni mu ich nasilne
zmensia, chudak to ani neprecita. (tuto skutocnost mi
objasnil zrakovo postihnuty spoluziak ked prednasal o
robeni stranok pristupnych pre slabovidiacich a
ukazoval vladne stranky na projektore, to je dalsie
miesto kde treba pozadovat zlepsenie)

kazdopadne stranku maju pre pacientov, nie pre
akcionarov. neda sa niekde spravit nejaka e-peticia na
podporu podobnych projektov ?

jard

--- Lubomir Host <rajo na Idea.Platon.SK> wrote:

> web-stranky budu vyrabane pre
> teraz je zadarmo, programovy

asp je skriptovanie na strane servera, nie ?

> ostatnych uzivatelov bude
> ktoru je sa mozne dostat

nejak to tlacitko moja mozilla 1.5 neukazuje... takze
ja ako zakaznik sa teraz nemozem dozvediet nic od
tejto institucie kde idu moje peniaze ? smutne

-----------------------------------%<-----------------------------------
> # nmap -O 195.28.64.114
>
> Starting nmap 3.48 ( http://www.insecure.org/nmap/ )
> at 2003-11-25 08:54 CET
> sendto in send_tcp_raw: sendto(3, packet, 60, 0,
> 195.28.64.114, 16) => Operation not permitted
> sendto in send_tcp_raw: sendto(3, packet, 60, 0,
> 195.28.64.114, 16) => Operation not permitted

ten nmap nebezal s rootovskymi pravami ze to hadzalo
taketo chyby ?

http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html