[linux] OT: www.vszp.sk iba pre Internet Explorer

Sobota Listopad 29 12:00:40 CET 2003

On 29.11 02:50, Jaroslav Soltys wrote:
> a nedalo by sa im poslat nejaky mail od komunity ze nech podporuju aj
> ostatne browsre ? ved to neni tazke spravit na zaciatku stranku ktora ak
> najde ie presmeruje na tuto a ak nie tak sa pojde na stranku kde bude <a
> href...> a spol. fakt ze je to amaterizmus.

aj toto je amaterizmus. Stranka ma byt robena atak aby bola pozeratelna a
nie aby nejak konkretne vyzerala... treba ich odkazat na stranku
http://members.optusnet.com.au/~night.owl/morons.html
(nechce sa niekomu ju prelozit?)

> a to este nehovorim ze co to spravi ked tam pride clovek zrakovo
> postihnuty ktory ma natvrdo v browseri velke fonty a vypnute obrazky a
> oni mu ich nasilne zmensia, chudak to ani neprecita. (tuto skutocnost mi
> objasnil zrakovo postihnuty spoluziak ked prednasal o robeni stranok
> pristupnych pre slabovidiacich a ukazoval vladne stranky na projektore,
> to je dalsie miesto kde treba pozadovat zlepsenie)

specialne v pripade zdravotnej poistovne by mali na to davat doraz. JA
trapne ked akurat zdravotna institucia ignoruje zdravotne postihnutych
ludi.

> kazdopadne stranku maju pre pacientov, nie pre akcionarov.

Toto je problemom velkeho mnozstva webmasterov, ale aj zadavatelov stranok
z firiem. Neuvedomuju si ze verejne web stranky su urcene pre zakaznikov
dotycnej firmy, nie pre dotycnu firmu.

> neda sa
> niekde spravit nejaka e-peticia na podporu podobnych projektov ?

Ale da sa. zeby sme skusili petitiononline.com? :) Alebo skusme
pranierovat taku stranku cez stranky zive.sk, itnews.sk, inet.sk alebo
disk.sk.

Pripadne pohladaj poistovnu ktora linuxakov neignoruje a mozeme ist
zaniest vypoved (aj tak uz dlhsie rozmyslam ze sa na vseobecnu
vyseriem...)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod