[linux] ups: blackout buster 400

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Listopad 29 13:30:39 CET 2003

zdravim,

niekto v konfere mi odporucil toto ups, po
prestudovani cien/vlastnosti som sa rozhodol pre kupu.
vyrobca dodava aj nejaky (s prepacenim) uchylny soft
pre linux, ktory chce qt2. v EXE (naozaj to treba
rozpakovat pod win/wine ! :) sa nachadzalo rpm z
ktoreho som spravil cez aliena deb balik, doinstaloval
som qt2 a spustil som ho z xtermu. zavrcal disk a nic.
zase som sa ocitol v bashi :(

pozeral som na nete projekty, ziadny z nich ho
oficialne nepodporuje, aj ked teda je dost mozne ze
bude mat kompatibilny protokol s nejakym podporovanym.
ma niekto nejaky napad ?

dalsi napad bol zbuchat vlastny soft, ale to by chcelo
nejak sniffovat komunikaciu fungujuceho softiku cez
seriovy port, ma niekto na to nejake tools ?

v najhorsom pripade si nahodim rh6.1 (odporucane
vyrobcom !!! ktore mam niekde na cd) kvoli pokusom.

jard

ps: podotykam ze ked som skusal u kamosa pod win
rozbehat windowsacky soft pre upsko tak to tiez bola
sranda, pomohlo az technicke oddelenie, mozno ich
ukecam nech mi daju aspon nejake docs od toho ups.