[linux] Pomaly K3B na audio CD

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Neděle Listopad 30 18:23:32 CET 2003

> Mam Athlon 1600+. Ked napalujem datove cd na 48x Ide to v
> pohode. Audio CD, ktore napalujem z MP3 a OGG vsak mozem
> napalovat iba asi 12x rychlostou, ak dam vyssiu zacne padat
> bufer. Uz pri 12x je zatazenie procesora okolo 86%. Na
> dekodovanie mp3 pouziva kniznicu libmad, na ogg libvorbis.
> Obidve idu rovnako pomaly.
>
> Skusal som MDK, Slack, Debian, skompilovat K3B + kniznice
> ale je to rovnako pomale.
>
> Nero mi vo w2k napaluje na tomto stroji audio na 48x v
> pohode, takze HW problem to asi nebude.
>
> Da sa s tym cosi spravit ?

K3b pravdepodobne vyraba/dekoduje audio z mp3/ogg "za behu". To moze
vysvetlovat aj to zatazenie procesora.  Odporucam Ti preto vyrobit len "image
subor", nie napalovat. K3b by malo potom do prednastaveneho adresara ulozit
skupinu *.wav suborov s jednotlivymi stopami.

Tie mozes bud priamo napalit na CD cez cdrecord alebo aj cez k3b. Potom by to
mohlo ist aj 48x.

mP