[linux] linux v skole

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Neděle Listopad 30 22:08:43 CET 2003

Zdravim

v skole idem (potrebujem) vyvadzat nieco taketo:
klientske stanice s win95  sa pripajaju na vzdialenu plochu k serveru win2k.
tam si ludkovia pospustaju iexplorer a behaju na nete...

ja potrebujem umiestnit medzi server win2k a isdn router jeden linuxovy stroj,
ktory bude:
- smerovat poziadavky z win2k do netu a z netu do win2k
- cachovat (proxy - web, ftp)
- filtrovat nechceny traffic (iptables - niekde sa to musim predsa naucit ;-)
- (co uzitocne by este mohol robit?)

chcel by som sa spytat, co vsetko k tomu budem potrebovat, na co nemam
zabudnut, coho sa mam vyvarovat, kde si mam citat nevyhnutnu literaturu
(samozrejme sa najprv pohrabem v LDP), pripadne nejake komentare a
skusenosti.
dakujem

.t..