[linux] iptables a MAC adresy

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Středa Říjen 1 11:10:21 CEST 2003

Pri kompilacii jadra si mozes vsimnut, ze je tam aj MAC support, ak si
to zvolis, dokazes filtrovat aj podla MAC. Myslim si vsak, ze otazku
zmien IP tym uplne nevyriesis, nakolko nie je velky problem zmenit si aj
MAC adresu na sietovych adapteroch.

Ako moznost mozes pouzit aj nastavenie statickych zaznamov MAC (arp
tabulka) na firewally a tym obmedzit pouzitie IP adries pre konkretne
MAC ...