[linux] co zalohovat

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Čtvrtek Říjen 2 08:52:18 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 09:17:23PM +0200, Peter N. Vargo (LTS) wrote:
> pristupujem k tomu takto, ze "vsetko okrem":
vcelku rozumny defenzivny sposob ;)

> 3. nieco, co sa sice moze, ale nema zmysel?
zvycajne napr. /tmp, aj ked ten sa v debian by default maze pri reboote.

> A) (pri zalohe aj) pri copy hdd.old -> hdd.new je treba cp aj /proc?; ak
> nie - je treba ho vytvarat?
> (vytvaram, nekopirujem)
proc je virtualny fs, ktory ti robi kernel.  len si na novom disku vytvor
adresar /proc, v /etc/fstab by si mal mat zapis, ktory sa postara o zvysok.

> B) (pri zalohe aj) pri copy hdd.old -> hdd.new je treba cp aj /dev?; ak
> nie - je treba ho vytvarat?
> (kopirujem)
cp -a by malo na /dev fungovat.  tar+bzip by som na to urcite neskusal.
inak nemalo by to byt nutne, mal by ho vediet vyrobit skript MAKEDEV.

> C) ak necham len /var/spool/squid a obsah zmazem - vytvori si pri najblizsom
> starte squid sam
netusim.  ale tipujem, ze by sa z toho mal vediet zotavit.

> 5. je OK, ak to robim sposobom tar vsetko okrem vyssie uvedeneho a potm
> bzip2 -z3 al. sa mozem na niecom popalit
spakujes si este par particii mountnutych v /mnt ;).

> 6. co vsetko este mozem z /var vymazat - ci vykaslat sa na to?
mozno /var/cache/apt/archives, pripadne viac veci z /var/cache, /var/log,
ale pokial to nie je moc velke, tak to za tu namahu asi nestoji...

th.