[linux] firewall & tunnel

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Říjen 2 11:45:15 CEST 2003

Zdravim,
tvoj problem nieje az tak neriesitelny, dokonca existuje viacero
rieseni...
1. Ak vies za switch v LAN2 umiestnit nejaky box, tak mozes vytvorit IPSec
tunnel medzi boxom v LAN1 a LAN2
2. Ak je pouzity Switch S manazovatelny a aspon trosku inteligentny tak
mozes spravit VLAN-y
3. Ak nemozes do LAN2 umiestnit ziadne zariadenie ale mas administrativny
dosah na konfiguraciu masin v LAN2 a ich hw a sw je vyhovujuci, tak mozes
na kazdu masinu nahodit ipsec a budu sa hlasit cez ipsec do LAN1

Toto je len hruba idea riesenia, jednotlive postupy sa daju aj kombinovat,
vsetko zalezi od tvojich moznosti.
Ak by boli otazky, kludne posli mail.

--
`)_|_('       PSIkappa