[linux] Usinanie sietovky

Slama Robert webmaster na parrotpark.sk
Pátek Říjen 3 10:13:11 CEST 2003

Zdravim konferu,

kedze som presiel uz vsetko mozne a s problemom si neviem rady rad by
som bol keby sa nasiel niekto, kto by mi poradil, takze :
Zostava Athlon 1300, 512 ram, seagate 30gb, sietovka realtec, distribucia
RH9.
Problem je nasledovny : na masine je instalovany tomcat server ale
vzdy po cca. dvoch hodinach sietovka prestane reagovat na vonkajsie
spojenia, cize nie je mozne sa pripojit z akehokolvek kompu. Pokial
vsak pingnem priamo z masiny akukolvek adresu sietovka zareaguje a
zacne reagovat  aj na vonkajsie spojenia. Momentalne to mam riesene
skriptom s pingom na iny server s desatminutovym intervalom a bezi to
bezproblemovo. Co je podstatou je ze by som hrozne rad zistil v com je
problem a ako ho mozno riesit. Pokial sa najde niekto kto riesil
podobny problem budem rad za kazde nakopnutie spravnym smerom

r.S.

linux na parrotpark.sk