[linux] Off topic - Zotavenie po logickej havarii RAID5

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Pátek Říjen 3 17:26:37 CEST 2003

Mam server vyuzivajuci aj RAID5 beziace na 3 diskoch. Dlho bezal bez
problemov,
az dnes sa mi RAID5 realizovane na SCSI radici od Adaptecu rozpiskalo a
zahlasilo
chybu.Dal som tam iny disk a ten tiez odmietlo. Ked som povodne disky
kontroloval
na inom SCSI radici, vsetky disky su OK...
Ked povodne disky vratim spat do RAID5, stale mi hlasi chybu jedneho z
diskov.
Da sa nejako "vyresetovat" radic aby znova, bez straty dat, nacital
konfiguraciu RAID5
tak, ako bola predtym? Pripadne nie je nejaky softverovy prostriedok na
nasimulovanie
RAID5 tak, aby sa dalo dostat k datam?

Stretol sa niekto s takouto situaciou? Vopred vdaka za nasepkanie, akym
smerom sa
Uberat.

Rasto