[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Říjen 3 21:48:04 CEST 2003

--- Tomas Hoger <thoger na pobox.sk> wrote:
> zdravim

aj ja :)

> [...]
> ludi, co si alsu len skompilovali a vsetko im krasne
> beha).  minule som sa
> s tym hral zo 2 dni a maximum, co som dosiahol bolo,
> ze mi vedia hrat 2
> alsaplayre spolu (obcas ;), ale ku nim uz mi nechce
> hrat ani xmms ani
> mplayer (oba maju nastaveny alsa vystupny plugin).
> samozrejme, skusal som
> aj plugin dmix (sw mixer), ale aj tak sa mi
> nepodarilo vytvorit taky
> asound.conf, aby to cele fungovalo.  ma to niekto
> rozbehane na takejto
> zvukovke?  ide to na nej vobec.  btw mam alsu 0.9.6.

alsa 0.9.7+kernel 2.4.21-k7 (debian), sis7012 zvukovka
(pouziva snd-intel8x0 modul :))
xmms chodi ale blbnu zvuky, obcas zacnu sekat ako keby
polovica buffra bola ina ako ma prahravat. ale v
podstate to xodi, blbne asi driver ako taky nie alsa.
alebo blbne snd-pcm-oss. moj postup bol ./configure &&
make && make install na alsa driver, lib, utils,
tools, vsetko co som nasiel na webe.

jard