[linux] alsa, intel8x0 a multiplexovanie

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pondělí Říjen 6 07:35:11 CEST 2003

Podobny problem som vyriesil vymenou sound daemona 'artsd' (default KDE)
za 'esd' (default GNOME).

Dňa Pi, 2003-10-03 at 14:56, Tomas Hoger napísal:

--
                                                         \ /
                                                       /\ o -

	TOP 10 - Co si lide mysli, ze znamena "95" v nazvu Windows 95
10. Pocet disket, na kterych se distribuuje
 9. Procento lidi, kteri budou muset upgradovat svuj hardware
 8. Pocet megabajtu, ktere zabere na disku minimalni instalace
 7. Pocet stran prirucky "Snadna instalace"
 6. Procento existujicich programu, ktere na novem systemu nepojedou
 5. Pocet minut trvani instalace
 4. Pocet volani na technickou podporu, nez system zprovoznite
 3. Pocet uzivatelu, kteri za upgrade skutecne zaplati
 2. Frekvence procesoru nutna k tomu, aby system bezel
 1. Rok, kdy se mel zacit prodavat