[linux] co zalohovat

Pondělí Říjen 6 08:12:57 CEST 2003

On 02.10 17:13, Peter N. Vargo (LTS) wrote:

> viem, ze to znie divne :)
> napr. ma napadlo /dev/hda ak by som zalohoval, tak by nastal problem //
> velky subor // zacyklenie

/dev/hda nie je velky subor. /dev/hda je blokove zariadenie ktore
reprezentuje ovladac prveho IDE disku v jadre, ale na disku nezabera nic
viac len polozku v adresari a inode. Rozumny zalohovaci program by ziadny
device neotvoril ... tar sa afaik medzi take radi.
takze /dev mozes pokojne pozalohovat, ale nakolko existuje MAKEDEV, pokojne
ho mozes vynechat (pre istotu by som ho radsej backupol - predsa len owneri
skupiny a prava takto ostanu, napr ja ich obcas menim)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"The box said 'Requires Windows 95 or better', so I bought a Macintosh".