[linux] Debian boot

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Pondělí Říjen 6 10:02:05 CEST 2003

ahoj

mam nasledovny problem:
bezim na debian unstable, kernel 2.4.22 - debian
package

po masivnejsom upgrade (dlhy cas som neupgradoval) mi
okrem inych balikov upgradoval aj kernel image.

od tohto momentu je system nebootovatelny, boot
loader(lilo) zahlasi loading linux.. a tam to
stoji(lilo kept back)

skusal som bootnut knoppix a chrootnut sa do /dev/hda6
coz je moj root dir a spustit command lilo (ak by tam
bol problem) ale dostanem Fatal:could not open
/dev/hda permission denied

/dev/hda6 mam rw

napada ma za aj ked mam rw na /dev/hda6 nemam prava na
zapis do mbr (dev/hda) co s tym?

alebo je problem inde?
dik