[linux] Aktualizacia starsieho systemu z instalacnych CD

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Říjen 6 12:54:22 CEST 2003

Cafko
Mam taku situaciu, ze ne serveri mam redhat 7.2 a potreboval by som, aby
system bol "aktualnejsi" lebo sa ukazal potreba pouzivat na nom novsie
aplikacie a kniznice (qt3, kde3, a ine) a teraz mam dilemu ako to
aktualizovat.
Najednoduchsie je asi zobrat nejake cd redhatu 9 a pustit instalaciu a dat
aktualizovat baliky. Ale to som este nikdy nerobil a neviem ako sa mi to
zachova, potrebujem aby mi to nezasiahlo do systemu ako napr. zmazat
nastavenia samby, zmenit uzivatelov, zmenit nastavenia siete, crony a
podobne. Nejake veci som tam uz kompilovat aj sam (php, kernel) ale to nie
je asi az taky problem aj keby mi to nahradil svojim znovu to skompilovat
a nainstalovat. Samozrejme ze predtym vsetko odzalohujem, len sa nechcem
dostat do zbytocnych problemov...
Mate niekto s tym skusenosti ze ci je to v pohode alebo je lahsia cesta
c.2, to je vsetko upgrejdovat postupne, pripadne zo zdrojakov?

Dakujem
Jano