[linux] Re: konfiguracia tripwire

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Pondělí Říjen 6 19:10:13 CEST 2003

Ahojte,

Martin Mosny linux at lists.linux.sk
Fri, 19 Sep 2003 08:20:03 +0200

> zakomentuj mena suborov v /etc/tripwire/twpol.txt
> #/sbin/fixperm                        -> $(SEC_CRIT);

Martin - dakujem za odpoved, ale prave toto som nechcel robit. Nezda sa mi
velmi prakticke manualne zakomentovavat a kontrolovat 100 suborov. Sice si
na to mozem spravit skript, ale myslel som si, ze tripwire mi bude vediet
na zaciatok nastavit tento subor automaticky.

> tvoj postup nie je zly, ale nepouzil by som 3. /usr/sbin/tripwire
> --update-policy --secure-mode low /etc/tripwire/twpol.txt

Moj postup nie je mozno zly, ale ani dobry, pretoze nerobi to co od neho
ocakavam. Body 1 az 7 sa aj tak robia iba raz - po nainstalovani
systemu, preto som ochotny akcepovat low secure mod.

Martin, alebo niekto v tomto mailing liste - neskusali ste tripwire
nainstalovat bez manualneho zakomentovavania neexistujucich suborov v
subore twpol.txt?

Vopred dakujem za akekolvek tipy.

Janci alias Tofu

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk