[linux] ADSL alcateeeeeeeeeel speedtouch 510 :o((( - VAROVANIE!

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Říjen 6 20:05:59 CEST 2003

Ahoj,

> chcem vas vsetkych varovat pred %subj% v spojeni s linux serverom v LANke.
> pisal som to povodne kamosovi, ale mozno aj niekomu z vas zachranim nervy. par
> faktov o tomto bastarde:
>
> 1) nezapina sa po vypadku a obnoveni napajania, treba manualne stlacit ON/OFF.
>
> 2) ma v sebe dhcp server, wins server, dns server, a vie robit port forwarding.
> avsak obmedzenie - ked chces forwardovat port zvonku na masinu nazvime ju SERVER
> dnu, funguje to iba vtedy, ked SERVERu adresu cez dhcp prideli alcatel - inac nie.
> [...]

a tu skoncit, dat to do bridgu, pod linuxom:

apt-get install pppoeconf
pppoeconf

zadat username, heslo, ...

a vyfookovat sa na DNS, port forwarding, jeho dns server a vsetko
ostatne.

Potom samozrejme funguje uplne vsetko, az na to, ze ho treba manualne
zapnut (co treba dat na UPSku a je to).

Cize dve sietovky, 510nu do bridgu a vsetko si riesit sam na linuxe.

Okrem toho dhcp klient pod linuxom sa da nastavit, aby si renewoval ip
adresu.

 J.