[linux] ADSL alcateeeeeeeeeel speedtouch 510 :o((( - VAROVANIE!

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Říjen 6 20:18:23 CEST 2003

On Mon, 6 Oct 2003 11:15:31 +0200
"Rybarik, Michal" <mrybarik na tronet.sk> wrote:

> hello all,
>
> chcem vas vsetkych varovat pred %subj% v spojeni s linux serverom v LANke.
> pisal som to povodne kamosovi, ale mozno aj niekomu z vas zachranim nervy. par
> faktov o tomto bastarde:
Mam ho v jednej firme a bez problemov.

> 1) nezapina sa po vypadku a obnoveni napajania, treba manualne stlacit ON/OFF.
moze byt, neodskusane, ale preco by som tam nemohol mat UPS-ko, ked tam mam linux
server ?

> 2) ma v sebe dhcp server, wins server, dns server, a vie robit port forwarding.
> avsak obmedzenie - ked chces forwardovat port zvonku na masinu nazvime ju SERVER
> dnu, funguje to iba vtedy, ked SERVERu adresu cez dhcp prideli alcatel - inac nie.
> proste ked alcatel nema klienta (SERVER) v dhcp leases, neposle na neho v ramci
> port forwardingu ani bajt.
DNS server vypnuty, DHCP server vypnuty a facha to.

> - ked chcem aby mi fungoval port forwarding 25 zvonku na SERVER, musi byt server DHCP
> klientom ALCATELu.
myslim ze to nie je pravda.

--
L. Kacian