[linux] gpm

Pondělí Říjen 6 20:28:44 CEST 2003

On 06.10 11:53, Martin Flaska wrote:
> mam problem s konfigurovanim gpm, neviem nejak rozbehat mys v konzole,
> vzdy ked pohnem kurzorom, posiela mi to aj znaky na konzolu, teda akoby
> to stale kopirovalo a pastlo. Mys mam A4Tech 4D++(2 Wheels+5 Buttons) s
> pripojenim cez ps2. Cital som aj manual ku gpm a skusal rozne
> konfiguracie, ale nedopracoval som sa k lepsiemu vysledku. Mal niekto
> podobny problem? Resp. mozete mi poradit vhodne parametre pre ps2 mys?

skus typ mysi imps2 alebo exps2; zapni repeating mod (-R), nastav Xy (ak
mas) citat  z /dev/gpmdata (nech ti pri starte mys neprekonfiguruju)
a obavam sa ze pre spravnu funkcnost budes musiet restartnut comp.

ja som sa hral minuly tyzden s maxxtro koliesko + 4 wheels, exps2 facha ale
az ked som rebootol a hned nahodil exps2 - inac to robilo <>oviny.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
2B|!2B, that's a question!