[linux] po kompilacii sa s novym jadrom nenacitaju moduly...

Pondělí Říjen 6 20:34:24 CEST 2003

1. nastav si rozumnu dlzku riadkov a zalamovanie. Za rozumnu dlzku povazujem
75 alebo 72 znakov (= nejake miesto pre quoting).

On 06.10 20:24, pecko wrote:
> po jednej standardnej kompilacii jadra 2.4.22 (debian) sa mi pri bootovani
> (konkretne este pri dekompresii image) noveho jadra dostalo spravy, ze
> image ma nejaky problem a system je halted.

mas lilo a spustil si ho? ak nie, tu moze byt problem.

> po dalsom pokuse s kompilaciou prezmenu zahlasil, ze je priliz velky.

pouzivas make zImage alebo bzImage, vmlinux alebo debianovsky make-kpkg?

> tak som to teda skusal dalej nasledovne. preniesol som cely system na inu
> particiu. z tejto sa mi podarilo nabootovat nove jadro, ale nenacitalo
> moduly.

nenacitalo moduly ktore a skade? (z novej particie alebo zo starej, patriace
novemu jadru?)

> pristupil som teda k novemu prerozdeleniu disku, zmene fs z ext3
> na reiserfs a instalacii. nahodil som si jadro 2.4.18-bf2 (debian) a
> nainstaloval uspesne a funkce linux nanovo. nasledovala instalacia make a
> ncurses, aby som mohol spustit make menuconfig. jadro som nastavil a
> vykonal make dep(bez chyby), make modules(pri niektorych moduloch vypisalo
> 'nothing to be done with 'modules''), make modules_install (ak som si
> stihol vsimnut, pri vsetkych moduloch vypisalo 'nothing to be done with
> 'modules_install'')

nechal si vobec nieco skompilvoat ako modul?
povolil si moduly?

> a nakoniec make bzImage (pravdepodobne bez chyby). vytvoreny bzImage som
> skopiroval do /boot a rebootol som. jadro uz nastastie rozbali v pohode aj
> ho zacne bootovat, ale ked dojde na moduly, ako prvy sa objavi vypis
> 'modprobe: modprobe: can't open dependences file
> /lib/modules/2.4.22/modules.dep (no such file or directory)' nasleduju
> dalsi vypisy typu 'kmod: failed to exec sbin/modporbe -s -k
> /scsi_host....., errno = 2'. po nabootovani samozrejme nie su zavedene
> ziadne moduly, ale ked zadam modprobe -a *, vsetky sa bez problemov
> zavedu.

"modprobe -a *"? ktore moduly ti to loadne?

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Christian Science Programming: "Let God Debug It!".