[linux] ADSL alcateeeeeeeeeel speedtouch 510 :o((( - VAROVANIE!

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Říjen 7 09:17:26 CEST 2003

> manualne stlacit ON/OFF.
> moze byt, neodskusane, ale preco by som tam nemohol mat
> UPS-ko, ked tam mam linux
> server ?

aj upske po case dojdu zasoby. moja domaca ups-ka mi udrzi linux cca
hodinu a pol, ale aj tak sa parkrat do roka stane ze je vypadok dlhsi
(a to byvam v blave, nie v hornej dolnej). principialne je to imho zle.

> neposle na neho v ramci
> DNS server vypnuty, DHCP server vypnuty a facha to.

takto som to neskusal, ale so zapnutym dhcp som nad tym experimentoval
par hodin a jednoznacny vysledok bol ten co pisem. niekolkokrat som
isiel az do factory defaults a opat som to setoval. este by som mal mat
niekde zalohy konfiguracie, keby si si to chcel zreprodukovat kym uveris
;-p