[linux] zmena meta-faq

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Úterý Říjen 7 12:32:59 CEST 2003

> smerovaná priamo

> vcera mi z toho
> jedno, ja to pre
> >

> No hej ja si tiez myslim ze by sa to malo zmenit
> Predsa na konferach je podla mna jedna vec najlepsia a to ze maju
> archiv.  A ked ja budem mat taky problem ako niekto predomnou
> tak si ho najdem v archive, ale ked bude odpoved len u dotycneho
> tak nic nenajdem a znovu sa na to spytam:-(

Ja som jednym z autorov podkladu pre meta-faq a tymto som chcel osetrit
situaciu, ked pisatel mailu ma pocit, ze to, o com pise by uz nemalo
zaujimat celu konferu, ze je to uz len medzi dvoma ludmi.

Priklad:
KOMERCIA: predam disk

Odpoved: "Ja kupim" by uz nemala smerovat do konfery, ale priamo cloveku
ktory ten disk predava.

Preto si myslim ze ten bod ma opodstatnenie aby upozornil na takuto
situaciu. Ale som rad ze niekto to meta-faq aj cita a ze ta robota nebola
zbytocna:-).

> Steve

Ing. Jozef Novikmec
Systemovy inzinier pre komunikacie a bezpecnost
Oddelenie ICS

ZeNTIVA, office Léčiva a.s.
U Kabelovny 130
102 37 Praha 10 - Dolní Měcholupy