[linux] zmena meta-faq

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Úterý Říjen 7 12:34:36 CEST 2003

> nazdare..
> no myslim ze by tam mohlo byt nieco v zmysle
>
>  - V pripade ze pytajuci sa uvedie v sprave nieco ako:
>  - odpoved prosim na moj sukromny mail.....
>
> nebolo by to lepsie...??

Ako som uz napisal, nejedna sa o takuto situaciu a prave tomuto sa podla
mojho nazoru treba vyhnut. Toto vacsinou pise clovek ktory nie je prihlaseny
do konfery. Ak este pripise, ze je na modeme a teda nemoze dostavat celu
konferu, tak sa to este da pochopit, ale ak je len lenivy sa do konfery
prihlasit, tak urcite si neprehladal ani archiv a teda by mal byt IMHO
ignorovany.